målarmästaren!

Jag har varit som en zombie hela dagen, är så trött. Tror jag ska ta och sova snart faktiskt. Det tar på krafterna att vara ute och dansa hela natten. Nu laddar jag upp inför Stockholm, det kommer bli toppen!

Vad har ni gjort idag? Jag har varit på restaurangen och målat. Jag har fortfarande massor av färg på händerna. Måste få bort det innan skolan. Ser rätt dumt ut. Men det är kul att måla. Jag är kass på det, men det är jäkligt kul! För att inte tala om hur fint det blir. Ska ta bilder någon dag och visa er! Synd att jag inte hade före bilder, ni skulle verkligen häpna!


Jag, födelsedagsbarnet Emma och Linus!

Kommentarer
Postat av: michaela

så det är ni som äger den :)

2010-04-17 @ 22:47:56
URL: http://mihuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0