längtar som en galning efter Stockholmsresan!

Biljetterna till Stockholm är bokade och det känns underbart, jag längtar som en galning. Har inte träffat en del av mina vänner på 2 år. Måste komma ihåg att ta ledigt ifrån skolan och ringa mormor och morfar. Ska se om dom har en lucka ledig för mig så vi kan luncha. Det lär bli en toppenhelg med tjejsnack, shopping och utgång i vackra Stockholm. Finns nog ingen stad som jag älskar lika mycket som Stockholm. Fast NY och SF ligger inte långt efter. Jag har en förkärlek till storstäder. Jag och mindre ställen går inte ihop. Jag är faktiskt född i Stockholm och lär inte få ro i kroppen förens jag bor där igen, haha!

Ikväll ska jag se på Bella & Tyra show. Hade tänkt läsa min chic tidning också men självklart har jag glömt den på restaurangen. Smartskaft som jag är. Glömde min klementin också. Suck! Nåja, jag klarar mig nog tills imorgon.


Världens finaste och bästa stad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0