låg uppdatering

Uppdateringen var dålig igår och det lär den vara idag också. Jag är inte på mitt bästa humör just nu. Förhoppningsvis blir det bättre.

Igår var jag i alla fall hemma i princip hela dagen. Övningskörde en sväng med pappa och tränade bodycombat. Det var en ny release som var riktigt bra. Det var många tunga låtar där man verkligen fick ta i. Precis vad jag behövde. Promenerade hem sen och glodde på tv större delen av kvällen.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska övningsköra lite i alla fall. Tror jag skulle köra till Mörbylånga idag. Jag skulle vilja ner på stan en sväng, vi får se om jag hinner det. En ny tröja skulle inte sitta fel. Fast det gör det väl aldrig? Haha. Vad ska ni göra idag?


Jag skulle vilja ha på mig den här tröjan idag. Älskar färgen och den ser riktigt mysig ut!

Kommentarer
Postat av: emilie

mysig blogg du har !

haft en bra dag ? :)

kram

2010-04-06 @ 17:35:35
URL: http://emilielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0