jag skrattade så jag grät

Vad tyckte ni om Bella & Tyra show ikväll? Jag satt och as garvade nästan hela showen. Dessie är rätt komiskt och verkar lite små blåst. Måste säga att jag verkligen gillar Bella och Tyra, dom är riktigt härliga och bjuder på sig själva. Jag skrattar lika mycket varje gång. Idag grät jag nästan av skratt när jag såg hur entusiastisk (stavning?) Bella var för chokladen!

Ligger i sängen just nu och små kollar kläder. Det riktigt kliar i fingrarna på mig, så sjukt mycket som jag vill ha. Men nu när jag ska till Stockholm måste jag hålla i pengarna. Lättare sagt än gjort. Får tänka på alla underbara affärer där som jag kan gå i istället. Weekday, Zara och Topshop here I come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0