ingen ork till att plugga, men se på Gossip girl, det orkar jag allt!

Snacka om att jag är klantig. Jag ställde in salladsresterna ifrån tacosen igår och så skulle jag äta det nu idag. När jag tar ut salladen är den fryst. Dum som jag är har jag ställt den högts upp och inte långt ner. Fick vänta ett tag så den hann tina innan jag åt den. Mig i ett nötskal att göra sånt.

Jag känner att jag borde plugga men min ork är som bortblåst. Frågan är vad jag ska göra tills pappa och jag ska iväg. Det smartaste är att plugga. Har en redovisning på måndag som jag borde fixa. Borde läsa och skriva massor av andra arbeten också. Hm, kom på att det kanske har kommit upp ett nytt gossip girl av snitt. Det låter väldigt lockande, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0