I'm in stockholm

Puuh, jag är så mätt så ni anar inte. Louise gjorde världens godaste middag idag. Det blev kottletter med färskpotatis i ugn, gorgonzola sås och färska champinjoner stekta i soya och vitlök. Grymt gott! Nu sitter vi i vardagsrummet med varsin dator, precis som det ska vara!

Hur som helst min dag har varit bra. Var lite sur när jag insåg att jag skulle åka en gammal buss utan kontaktuttag men jag överlevde resan. Sov nästan hela vägen, riktigt skönt. När jag kom fram mötte Louise och Hanna mig så strosade vi runt på stan. Imorgon kommer Emma också så jag och Louise ska möta henne vid halv tolv.

Jag är redan jätte trött så det blir nog sängen snart, skönt!


Haha, hittade den här bilden som vi tog 2006 innan jag åkte till USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0