helt skakis efter bodypumpen!

Jag är helt döööd! Körde bodypump idag och körde slut på mina armar totalt. Dom skakar som asplöv just nu. Otroligt skönt. Duschen efter passet var också väldigt skön. Har städat på restaurangen större delen utav dagen idag och rengjort fritösen. Om min bara viste hur äckligt det var. Speciellt med tanken på att förra ägarna måste ha varit totala lortgrisar för så småttsigt ställe har jag då aldrig sätt i mitt liv. Fy säger jag bara!

Nu inväntar jag middagen, en god kycklingsallad står på menyn. Kan inte bli så mycket bättre, nyttigt och supergott! Tror jag ska äta min smoothie glass efter det och fortsätta plugga lite. Gjorde faktiskt lite uppgifter imorse.

Vad ska ni göra ikväll? Ut och njuta utav det härliga vårvädret? Jag skulle gärna dra ut om det itne var för att jag är så fruktansvärt trött. Jag får ta igen allt i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0