härligt väder, det gillar vi!

Åh vad underbart, solen har tittat fram! Vilken totalvändning från imorse. Nu finns det inte ett moln på himlen, underbart. Jag har hunnit ut en vända med hunden och nu funderar jag på om jag inte borde gå ut och sätta mig. Göra ett mellanmål och avnjuta det i solen. Åh, vad sugen jag blev på det nu. Fast vad ska jag göra för mellanmål? Hm, kommer nog på något.

Om någon timme ska jag ner på stan i alla fall. Ska se om någon kan fixa en balklänning åt mig. Men tvekar på det. Är väldigt ont om tid. Men skadar inte att fråga! Sen blir det bodycombat med den nya releasen. Toppen toppen! Ska se om pappa kan hämta upp mig efter så kan jag köra lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0