har haft en dålig dag

Det här har verkligen inte varit min dag. Känns som om allt har gått emot mig så jag är på riktigt dåligt humör. Ska försöka hitta på något så jag rycker upp mig. Om en timme ska jag kila bort till dagis och hämta min syster. Tror jag ska ta med henne någonstans och köpa glass eller nått.

Har fått min skattedeklaration också, tack och lov. Har varit orolig över det. Får tillbaka ca 6500 kr, det är perfekt, då kan jag köpa min nya mobil. Längtar som en dåre! Sist jag köpte ny var 2007 och det är ju ett tag sen. Det kommer bli HTC Desire, riktigt fin mobil. Jag funderar på om jag ska beställa den redan nu, så jag vet att den finns när jag vill ha den.

Nej nu ska jag tvätta lite tror jag. Åker som sagt till Stockholm imorgon. Ska bli så skönt att få se Louise och Hanna.


Gammal bild på mig och Louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0