gerilla

Hanna gjorde min dag idag när hon kom hem med ett par nya ljusa jeans till mig! Weekday körde nämligen en gerillakampanj idag. Dom hade satt upp jeans på väggen under en plast så det såg ut som de satt på insidan men man kunde ta dom. Hanna var gullig nog att rycka ett par som jag kunde ha. BIG THANKS! Ni får se bild någon annan dag, orkar inte fota dom nu.

Annars har vi bara varit på stan idag. Jag har små shoppat lite, blev en klänning, lite smycken, ett par pumps, en väska och lite annat smått och gott. Jag är nöjd! Hann med att träffa mormor och morfar idag också över en lunch. Inte var dag vi ses så det var verkligen jätte trevligt. Vi strosade runt lite i Kungshallen också innan jag rusade vidare. Det har verkligen varit en stressig dag, men väldigt rolig! Nu tar vi det lugnt och taggar inför imorgon.


Jag på pendeln

Louise på pendeln

Mormor!

Morfar som lyckas blunda

Jag, Louise och Emma gjorde wn jätte god och mysig middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0