fotat ölandsbron

Åh, det är så härligt väder ute! Jag ska snart byta om och sticka ner till Nordic och träna. Det blir bodyjam idag och jag är riktigt peppad. Har massor av energi också så det kommer att gå toppen känner jag. Har varit iväg med pappa idag och fotat Ölandsbron idag. Det blev inte superklockrena bilder så vi ska upp tidigt imorgonbitti och fota soluppgången. Det kan nog bli jätte fint!

Hm, vi hade en diskussion idag på religionen som fick mig lite smått irriterad. Ska berätta om den sen när jag är hemma igen. Men nu ska jag skynda, ska förbi apoteket innan!



Frågan vad jag ska göra med mitt hår återstår. Lugg eller inte lugg? Färga ljusare eller ha mörkt? HJÄLP MIG ÄR NI SÖTA!

Kommentarer
Postat av: June

SV: Tycker du? Tack :) Vad glad jag blir.

2010-04-15 @ 20:33:40
URL: http://junesabstracts.blogg.se/
Postat av: Petra K

tycker att ditt hår är fint som du har nu, och om du vill ha ljusare kanske det bleks lite i solen ;)

2010-04-15 @ 21:08:09
URL: http://petrakjellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur snyggt är det inte med en snelugg till sommaren liksom? Jag menar den växer ju ut! Skulle framhäva hela ditt ansikte mycket mer, så jag tycker att du ska köra på mörkt och ha en snygg snelugg!

2010-04-16 @ 07:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0