blodig läpp

God morgon! Jag vaknade nyss upp med en blodig läpp? Antar att den har spruckigt under natten eller så har jag råkat bita mig. Blev lite paff när jag kollade mig i spegeln. Det är lite öm nu och ser små rolig ut med en reva i mitten.

Idag börjar jag kvart över tolv. Sitter och trycker i mig lite fiberhavregrynsgröt just nu. Ska snart gå upp till sängen igen. Tänkte lägga mig där och plugga lite. Ska försöka hinna klart med language and culture och valduellen. Då kan jag gå på all historia i eftermiddag. Det blir även ett bodyjam pass idag, får se om jag även hoppar in i gymmet. Sommaren närmar sig så det är bäst att ligga i!


Osminkad och världens snyggaste morgonfrilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0