bara åtta helger kvar!

Jag satt bänkad framför Talang idag, det var ju ifrån Kalmar. Fast jag såg ingen som jag kände för det, tråkigt. Eller jo, såg en tjej ifrån min skola i publiken. Tror hon går media som jag faktiskt.

Låg och tänkte på en sak, det är bara åtta helger kvar innan studenten. Det är INGENTING. Nu börjar ju dom händelserika månaderna så allt kommer gå så fort. Nästa helg ska jag hem till min kusin för att fira hennes 20 års dag med grillning och Palace, helgen där på blir det Stockholm och Hannas 20 års dag. Sen är det dags för Valborg. Helgerna som följer är det bal och peppa till studenten. Jag får fjärilar i magen när jag tänker på det!


Jag blev helt tagen när jag såg Jill, så himla duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0