a lot to do

Det blev att sluta tidigt idag i skolan. Strömmen gick och verkade inte vilja komma tillbaka så jag gick hem. Nu sitter jag här i soffan och ska börja plugga. Känns surt när det är så varmt och fint väder men jag måste verkligen ta tag i allt. Ska försöka få så mycket som möjligt gjort nu i veckan så jag kan slappna av lite mer sen.

Kom ihåg lista för veckan
  • Debattartikel - Svenska C
  • Filmanalys - Psykologi
  • Language and Culture - Engelska C
  • Bokresension - Engelska C
  • 3 revolutioner - Historia
  • 2a Världskriget - Historia
  • 1a Världskriget - Historia
  • Projektarbete
  • Australien - Engelska C
  • Små uppgifter - Medieproduktion B
  • Valduellen - Svenska C
  • Läsa ut Catcher in the rye
  • Redovisa 2 böcker
Jag har lite att stå i så bäst att sätta fart. Jag är redan trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0