Typiskt!

Gick ut på stan efter apun idag och lyckades ofter många om och men leta reda på Weekday. Fotade lite också men märkte nu när jag kom hem att jag inte hade haft något minneskort. Tror ni att jag blev grinig eller?

Jaja, sitter och äter mörk choklad med mintsmak och ser på Sveriges fulaste hem. Ska ta och plugga lite snart tror jag. Hade behövt träna också, känns som det enda jag gör är att äta. Imorgon ska jag nog käka sushi, eller om jag tar det på onsdag? Så får det nog bli.

Någon som har bra tips på matställen vid Götgatan? Gärna i närheten av skrapan.



Där åt jag idag och det var ingen höjdare. 94 kr för en sallad som verkligen inte var god. Nåja, bättre lycka imorgon. Ska avnjuta en Chai latte imorgon i alla fall, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0