Måste fota lite!

Jag börjar bli riktigt fotosugen nu när jag sitter här och blickar ut över Stockholm. Tror jag ska ta mig en promenad med kameran innan jag tar mig hemmåt. Stockholm och hösten är helt underbart.

Just ja, fick precis reda på att Weekday nästan ligger här där jag har apu. Ligger lite längre ner på Götgatan bara. Blir en tripp dit innan jag tar t-banan hem också. Känns som att det kan bli farligt att gå dit, dom har underbara kläder. Nåja, lite skadar det ju inte  att bränna? Det är inte alltid man är i Stockholm.

Nu har jag snart gjort min första dag här på Dorian Mabb och jag trivs verkligen. Alla som jobbar här är jätte trevlig och jag tror att jag är säker på att jag kommer att lära mig en hel del här. Jag är så grymt glad över att ha fått den här chansen!

Blir nog ingen mer blogg idag, har inget internet hemma, morfar snodde med sig det till Söderköping. Oh well, ni överlever nog. Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0