Ät inte hallon!

Juste, läste precis i metro + att jag hörde det på radio imorse att dom varnar för att äta frysta importerade hallon. 60 skolbarn som hade gjort det hade nämligen insjuknat i vinterkräksjukan.Mindre kul måste jag säga. Jag komer att hålla mig borta från hallonen nu ett tag i alla fall. 

Sen ska dom även göra om våra pengar. Inom ett år kommer inte 50öringar att finna, det tackar vi för! Dom funderar också på att införa 2kronan igen. Även 20kronors mynt och 200lappar. Vad tror ni, tror ni att det blir bättre? Jag gillar inte tanken på att tjugor ska bli mynt, tycker inte om mynt. Men men, som dom säger är det bättre. tjugolappar blir slitna mycket enklare än kronor så det är ju bättre för naturen i längeden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0