29e september

Jag börjar nästan att känna mig som en riktigt stadsbo när jag jäktar till bussesn och sen springer vidare till t-banan med min kort i handen och en metro under armen.

Jag trivs verkligen här på Dorian Mabb, lär mig saker hela tiden och försöker snappa upp så mycket jag kan. Alla här är supertrevliga och jag känner mig verkligen välkommen. Micke har visat mig massor av intressanta saker som jag verkligen har lärdom av. Ibland ska man ha tur och få en riktigt superbra praktikplats!

Satt och tänkte på en sak igår. När jag tänker på en reklambyrå så tänker jag vitt, stilrent, mac, massor av kaffe, bra läge, tvspel och på alla byråer jag har varit in på så stämmer det. En tillfällighet eller är det bara allmänt så?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0