Trött

Förlåt, jag var så trött när jag kom hem igår så det blev ingen uppdatering. Jag hann bara äta, plugga lite, köra hem kusinen, prata med älskling och sen var det dags att sova. Shoppade lite mer igår, tar bilder ikväll och lägger upp!
Sitter här på kontoret och sippar på en kaffe, känner mig rätt seg. Ska nog ta och läsa klart tidningen och ta en kopp kaffe till så jag vaknar. Idag ska jag med Micke på ett kundmöte och sen även gå igenom ett till projekt som dom har gjort. Nästa vecka på tisdag ska jag på en föreläsning som han håller i presentationsteknik. Jag är sjukt pepp inför det. Det är verkligen något som intresserar mig och det är dessutom väldigt viktigt.
 
För övrigt är det riktigt skönt att åka buss på morgonen. Man sitter där och tittar på dom långa sega köerna som man slipper eftersom man åker i bussfilen. Fy vad drygt att behöv sitta i dom där köerna. Glad att jag slipper det. Dock återstår ju trängseln i tunnelbanan.. Fast det var inte så mycket folk idag. 
Den kön slipper jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0