The sims

Nu har jag äntligen fått The Sims 3, tack älskling! Sitter och inreder mitt hus just nu, fuskat som vanligt så jag har massor av pengar. Det är ju inte kul att spela med lite pengar, kan man inte inreda och sånt. Suttit med det i säkert två timmar snart.

Hur som helst. Sov hos Crille igår, alltid lika mysigt. Vädret var helt galet, blåste som bara den så vi stannade inne större delen av dagen. Blev bara ut en snabbis på kvällen. Idag har jag varit på praktiken, börjar komma in i det nu. Var runt med Mia massor idag och hämtade saker till Goodiebagsen på måndag. Ska hjälpa till på modevisningen som dom har då. Ska även göra en "fotodokumentär" över när modellerna blir stylade för en frisörtidning. Ska bli jätte kul! Ska lägga mig och kolla i deras tidning om ett tag, för att få en hum om vad för slags bilder dom skulle vilja ha.

Men nu mina kära vänner ska jag återgå till The sims, ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0