Sudoku

Tidningen Nytt Boende kom precis så har suttit och kollat igenom den. Kul att faktiskt ha med lite grejer som man har gjort i tidningen! Fanns sudoku i slutet också som jag gjorde, får hoppas att jag vinner nu bara. Priset för medel var en övernattning för två på hotell. Hade varit perfekt för mig och älskling! Hoppas att jag vinner nu bara. Snart dags för mig att cykla hem också, ska bara redigera lite till.


Någon mer än jag som verkligen gillar sudoku? Jag tycker att det är jätte avkopplande att lösa det lite då och då!

Kommentarer
Postat av: Tom

Studier visar att man blir tjock av sudoku. Man tränar hjärnan så mycket att man blir trött i kroppen också och orkar inte röra sig :)

2009-10-23 @ 14:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0