Snart dags för möte!

Puuh, börjar känna mig alldeles mör i huvudet. Håller på med min PR uppgift i mediekommunikation. Ska ha möte med Micke om den om tjugo minuter. Skulle ha pluggat på den igår men min prestationsångest dök upp igen så jag fixade inte att göra något på uppgiften, fick panik och var på vippen av att gråta av ren frustration eftersom inget gick bra. Idag har det i alla fall gått bättre. Kommit en bit och har lite att presentera känns det som. Dock känner jag paniken i magen och oron över att det inte ska vara bra och att det inte ska duga. Men jag ska ignorera den och jobba på. Dags att komma öven den där dumma prestationsångesten, den förstör så mycket.

Uppdaterar efter vårt möte så ni får veta hur det gick. Håll tummarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0