Sluta hetsa

Sitter på kontoret igen och redigerar bilder. Längtar efter att bli klar med skiten. Börjar bli riktigt tråkigt. Menmen, det måste ju göras. Lunchen var jätte god, älskling hade lagat makaroner och falukorv precis som jag önskade. Tack älskling!

Finns det något som jag stör mig på för tillfället så är det verkligen allt fånigt tjat om svininfluensan. Att folk aldrig lägger ner? Det är precis som en vanlig influensa, bara att den har blivit uppmärksammad i media. Inte farligare än något annat. "Folk dör av den" är vad jag hör massa personer säga. Men kolla på dom som har dött, dom var sjuka innan dom fick influensan. Bra mycket fler personer som har dött av "den vanliga influensan". Herregud, hur länge ska ni orka hålla på att noja? Sen det här med vaccinet, skolan hetsar som bara den om det. Fick hem papper för några dagar sen om att ta vaccinet. Aldrig säger jag bara, det är ju bra mycket farligare än att faktiskt få influensan. Tycker vaccin oftast är korkat. Älskling skickade en artikel till mig idag om vaccinet som ni borde ta och läsa här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0