Plugg

Kommit fram till att jag är sjut blek och att jag måste börja sola, ögona böj. Ska bara ragga upp något bra solställe. Se om jag kan hitta något här i Stockholm eller om jag ska vänta tills jag kommer hem. Ligger en solstudio där jag har praktik men tror att man måste boka tid där. Hmm, får kolla upp det.

Vad har ni för er? Jag sitter i soffan och försöker plugga. Går väl inte allt för bra men måste få en del klart, har möte med Micke om det jag har gjort imorgon. Känns som att jag borde lägga ner lite tid nu när han är så snäll och hjälper mig. Men det är svårt. Jaja, bara att sätta fart.



Efter min baguett till lunch käkade jag en god muffins. Erkänn att ni blir sugna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0