Personlig tränare, bra eller dåligt?

Snacka om att det är tråkigt väder idag. Grått och ruggigt. Det är en sån dag när man bara vill sitta i soffan och mysa. Tur att jag får göra det efter apun i alla fall. Har inte den minsta lust att vara här idag. Minuterna bara segar sig fram. Får väl dra igång lite musik och börja redigera.

Har funderat väldigt mycket på det här med personlig tränare och jag är skit rädd faktiskt. Livrädd för att han ska göra så jag går upp i vikt eller att jag får typ skit stora lår? Måste komma ihåg att säga till honom att jag inte vill bli större på något sätt, bara få fastare kropp och lite tydligare armmuskler typ. Men absolut inte större. Ska börja skriva en matdagbok idag som jag ska skicka till honom. Aja, det går nog bra!


Jag vill INTE se ut så tillexempel.


Däremot kan jag tänka mig typ Anna Ankas kropp!

Jaja, vi får väl se vad resultatet blir!

Kommentarer
Postat av: emma

men snälla, anna anka kropp? :O

hon är fan sjukligt smal, de är äckligt denise!

2009-10-23 @ 18:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0