Personlig tränare

Jag visste ju inte riktigt vad det var för möte jag skulle på när jag gick till Nordic men det visade sig att det var ett möte med en personlig tränare! Så nu ska jag ha det i tre månader, ska bli superkul. Hoppas bara att det ger lite resultat. Han kommer att bestämma min kost och min träning. Lite nervöst, min kost är inte den bästa. Är rädd för att han kommer få mig att äta massor. Men det blir nog bra! Problemet är bara att jag inte kan fuska, dom gör tester så dom ser dirket om man går på någon diet eller inte sköter kosten som man ska. Läskigt! Kommer inte heller att få träna lika mycket som jag har gjort och det kommer att bli mindre konditionsträning och mer gym. Tänk om jag blir värsta biffen? Nåja, ska se om jag kan trycka in några pass i alla fall. Det är ju så roligt! Bodycombat, bodyattack, box n' kick och core är ju bäst! Får inte glömma bodyjam heller.

Men allvarligt, jag i ett gym? Shit. Har ju inga muskler, fast lär väl få. Bara han inte tycker att jag är jätte svag nu bara!

Vecka 45 börjar jag, då jäklar ska ni få se resultat! Ni får följa mig från början till slut och se hur det går. Vad tror ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0