Ny genomgång

Lunch klockan 12 är alldeles för sent när man äter frukost klockan sju. Nåja, nu är det snart bara en halvtimme kvar. Blir Espresso House idag igen. Börjar känna mig som en stammis där faktiskt. Fast det kanske jag är? Behöver knappt beställa när jag kommer, nästan om Spressobar i Kalmar som för övrigt borde öppna igen.

Nu ska jag snart gå igenom min PR uppgift med Micke igen. Har en känsla över att det är lite halvmycket som måste fixas. Men det är skönt, då har jag lite att göra idag. Tror jag ska börja tänka på hur min presentation ska se ut också. Ser fram emot att göra den också, alltid kul med muntliga saker!

Vi hörs efter lunchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0