Leos lekland!

Woho jag har internet på praktiken, underbart! Sitter inne på Mias kontor, hon har gått hem för dagen så får låna hennes plats och internet. Riktigt skönt.

Dagen har gått bra. Började med att jag stack till Leos lekland uppe vid Giraffen för att vara med Mia på ett möte. Var halvt ihjälfrusen när jag kom dit. Glömde mina vantar hos älsk. Inte bra! För övrigt älskar jag leos lekland, varför fanns inte det när jag var liten? Jaja, efter mötet stack jag till skolan för skolfoto. Fick för en gångs skull stå upp så det tackar vi för. Nu är jag tillbaka på Alarmstreet. Sitter och fixar med adresser och tar det lugnt. Ska åka hem till älskling i eftermiddag och mysa där. Han har tankat the sims så jag ska nöta det!


Lite av Leos Lekland, tror jag ska bjuda Alicia på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0