Längtar till studenten!

Usch vad hungrig jag börjar bli, tur att det snart bara är en halvtimme kvar till lunch. Ska kila ner direkt till Espresso house och köpa lunch. Förhoppningsvis har älskling vaknat då också så jag kan prata med honom. Saknar honom enormt mycket.

Just nu sitter jag och drömmer mig bort till studenten. Snart är det dags för att prova studentmössor och jag ska börja leta efter någon som kan sy min balklänning. Tänk så härligt när jag har tagit studenten, åh vad jag längtar! Fast det kommer bli sorgligt att lämna Bauer. Men nya äventyr väntar! Bara 8 månader kvar till Studenten nu. Fast fy vad efter jag känner mig endå.. Men men, bättre sent än aldrig!

Juste, när jag kommer hem ska jag ha en riktig garderobsrensning och sälja allt på blocket. Om nu någon kommer vilja köpa det? Vi får se, hade varit skönt med lite extra money.


Studenten 15e juni 2010, snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0