Jobbig natt

Förlåt för att jag inte har uppdaterat något under helgen men min dator pajade på bussen så har inte haft någon möjlighet till att göra det. Får se om den är fixad ikväll.
Jag har i alla fall haft en underbar helg med min älskling. Saknar honom redan otroligt mycket. Vi spenderade helgen med att mysa, äta massor av godis och se på film. Finns inget bättre än att göra det. Men nu är det bara 5 dagar kvar, sen ses vi igen. Jag längtar!
Sov sjukt dåligt inatt förresten. Sov själv hemma hos mormor och morfar inatt och vaknade vid halv fyra tiden av att telefonen ringde. Fattade inte riktigt först att det var telefonen men efter att ha vaknat till lite tyckte jag att det var konstigt. Jag lät det ringa ett tag men det slutade aldrig så jag svarade men det var ingen där. Jag är sjukt mörkrädd så min fantasi började flyga iväg och jag skrämde upp mig själv rejält. Sen ringde det igen och då fick jag panik och ringde pappa som sa till mig att tända upp i lägenheten och så ringde han morfar. Sen ringde morfar upp mig och sa till mig att dra ut alla jack så skulle det sluta. Han antog att det var något automatiskt som ringde upp. Så jag gjorde det, la mig ner och försökte sova. Men det tog över en timme innan jag ens vågade blunda. När jag väl hade somnat vaknade jag sen av en mardröm vid femtiden. Somnade kanske en timme senare och sov en halvtimme. Så jag kan inte påstå att jag är så pigg idag..
Måste komma ihåg att be Felicia att sova hos mig inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0