Jobbig natt

Usch, jag har sovit riktigt dåligt inatt. Drömde att jag gick upp och blev lika tjock som jag var i USA. Så jag vaknade med panik innan jag lyckades försäkra mig om att det inte var sant. Dom som känner mig vet hur rädd jag är för att gå upp så mycket igen. Aja, det lär väl inte hända, men tanken är skrämmande!

Sitter på kontoret nu och stirrar ut genom fönstret. Det är verkligen jätte tråkigt väder idag och det gör mig smått deprimerad. Tur att min älskling kommer till mig idag! Hade helst bara stuttit på något fik och druckit kaffe idag. En tryffel till det hade inte suttit fel. Får se om jag kan dra med mig älskling sen eller om vi bara myser i soffan.

Idag ska jag nog bara redigera bilder, förhoppningsvis slutar jag tidigt. Ska ner till Nordic på lunchen också för en träningsrådgivning. Kan jag behöva! Måste få i mig en chai latte också, har abstinens!

Nej nu borde jag sätta lite fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0