Internet är tillbaka!

Blev inte så att jag sov över hos älskling inatt, gör det imorgon istället. Hans kompisar kom över och jag kände att jag inte orkade vara vaken sent ikväll. Ska till min nya apu-plats imorgon och då vill jag vara utvilad. SKa nog träna imorgon också, toppen!

Just nu firar jag att jag har fått hem mitt internet igen. Verkligen skönt efter att ha strulat med mobilt sen skolan började typ. Men nu är det back igen! Fast lär väl inte få så stor användning av det. Älsk har tankat the sims 3 åt mig så jag kommer nöta det! Jag är värsta the sims nörden. När jag var liten kunde jag sitta hela dagarna och bara spela. Helst skulle det vara med Louise. Vi spelade jämt, gud vad jag saknar dom dagarna. Framförallt Louise, vi måste ses snart.

Sen för er som undrar. Min hund hade en sjukdom som var medfödd på grund av för nära avel som blev värre med åren. Det var som att han ständigt led av urinvägsinfektion och han hade svårt att kissa och kunde ofta kissa på sig. Han led väldigt mycket och hade ont så vi bestämde oss för att avliva honom för att han skulle slippa lida. Tuffaste beslutet någonsin, men det var bäst för honom.

RIP Kenzo, du finns alltid hos oss!

Kommentarer
Postat av: ewelina

Det är som ett sår som aldrig kommer läka, fan vad jag saknar honom, men han är med oss all the time! Det gör så ont med tanken på att han faktiskt är borta..

RIP Kenzo, vila i frid!

2009-10-11 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0