Hemma hos min älskling!

Sitter hemma hos min älskling nu. Kom hit igår kväll. Hade sån jäkla otur, min buss från Stockholm kom till kalmar vid 20:25 och min buss till Öland gick vid 20:45. Fick vänta på taxi rätt länge, stressade hemma och ändå missade jag bussen. Men älskling var underbart snäll och betalade taxi åt mig, jag är skyldig honom flera middagar nu som tack! Helt underbart var det att få se honom igen! Vi har myst hela dagen idag och just nu överväger jag att stanna inatt också och gå upp jätte tidigt för att ta bussen hem och fixa mig. Har inte med mig några saker.

Hoppas ni har det bra där ute i höstrugget. Men håll med om att det är mysigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0