God morgon!

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera, förlåt! Men har haft rätt fullt upp med APU:n, vara med pojkvännen, jobba på gymnasiemässan osv. Har inte riktigt haft tid för att sitta vid datorn.

Hur som helst, Isabelle kom igår (hon ligger och sover så sött i min säng nu!) och vi har haft trevligt. Vid 11 ska vi ta bussen till M-ås. Hon ska hem och jag ska träffa gammelmormor. Efter det ska jag åka hem, träna, sola och sen till älsklingen. Idag är det fint väder så tror det blir en riktigt bra dag!

Imorgon kommer jag verkligen ha fullt upp. Ska fotografera modeller hela dagen för en frisörtidning. Sen på kvällen är det Alarmstreet's modevisning och fest. Så det blir nog ingen tid för datorn förns sent på kvällen. Men ni överlever nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0