God lunch!

Då har jag sett årets första snö. Eller det var kanske att ta i, men årets första snöblandade regn i alla fall. Rätt mysigt men samtidigt drygt. Hoppas det inte regnar när jag ska hem för jag har mina nya skinnstövlar på mig som jag inte har hunnit att inpregnera (stavning?) än.

Lunchen var bra i alla fall. Blev en Chai latte, macka och sen en muffins också. Smakade mycket bra! Köpte även en Elle tidning som jag små kikade i lite medan jag pratade med min älskling. Är så glad, imorgon kväll får jag äntligen träffa honom igen!
 
Nu ska jag snart med Micke på kundmöte. Ska bli super intressant. Undra om jag får ta med mig kameran? Det kanske är oförskämt. Vi får se. 

Kommentarer
Postat av: Tom

SKINSTÖVLAR!? Jag hoppas för din egna skull att det inte är ÄKTA skin!

2009-10-01 @ 14:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0