Förlåt för dålig uppdatering

Jag blir galen på att aldrig ha nät! Har praktik på Alarmstreet nu och har inget nät där jag sitter. Ska se om jag inte kan få med mig mitt mobila bredband imorgon.

Anyway, dom senaste dagarna har gått lite halvsegt, min apu på Alarmstreet har börjat. Har inte riktigt kommit in i det än men det kommer väl. Imorgon börjar jag tio, riktigt skönt. Ska med Mia ut till Leos lekland. Sen in till stan för klassfoto och sen till Nordic och träna, sen praktik, hem och sen in till stan igen. Stressig dag!

Nu ska jag städa lite och sen sticka och träna. När jag kommer hem ska jag redigera lite bilder och prata med älskling såklart.

Nej dags att sätta igång och städa. Tur att jag har världens bästa lillasyster som hjälper mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0