Fika

Hellu! Nu har vi fikat och ätit tårtan som var väldigt god! Dock hade dom gjort fel på texten och skrivit två år i stället för två år. Det ledde till många skämt i alla fall, haha. Kommer verkligen att sakna alla här på byrån, dom är hel sköna och jag trivs som fisken i vattnet här. Det har varit riktigt kul och lärorikt att vara här och jag kommer att ta med mig allt in i framtiden!
Nu ska jag fila lite till på min PR uppgift innan jag beger mig ut på stan en sväng för sista gången. Sen bär det av hem till mormor och morfar för en lugn och mysig kväll. Vad ska ni göra? Jag ska slappa, prata med min älskling och packa lite.
Just ja, fick ett presentkort på HM från Gergö, min handledare. Verkligen supersnällt, tack så mycket!Hellu! Nu har vi fikat och ätit tårtan som var väldigt god! Dock hade dom gjort fel på texten och skrivit två år i stället för två år. Det ledde till många skämt i alla fall, haha. Kommer verkligen att sakna alla här på byrån, dom är hel sköna och jag trivs som fisken i vattnet här. Det har varit riktigt kul och lärorikt att vara här och jag kommer att ta med mig allt in i framtiden!
Nu ska jag fila lite till på min PR uppgift innan jag beger mig ut på stan en sväng för sista gången. Sen bär det av hem till mormor och morfar för en lugn och mysig kväll. Vad ska ni göra? Jag ska slappa, prata med min älskling och packa lite.
Just ja, fick ett presentkort på HM från Gergö, min handledare. Verkligen supersnällt, tack så mycket!
Hellu! Nu har vi fikat och ätit tårtan som var väldigt god! Dock hade dom gjort fel på texten och skrivit två år i stället för två år. Det ledde till många skämt i alla fall, haha. Kommer verkligen att sakna alla här på byrån, dom är hel sköna och jag trivs som fisken i vattnet här. Det har varit riktigt kul och lärorikt att vara här och jag kommer att ta med mig allt in i framtiden!
Nu ska jag fila lite till på min PR uppgift innan jag beger mig ut på stan en sväng för sista gången. Sen bär det av hem till mormor och morfar för en lugn och mysig kväll. Vad ska ni göra? Jag ska slappa, prata med min älskling och packa lite.
Just ja, fick ett presentkort på HM från Gergö, min handledare. Verkligen supersnällt, tack så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0