What a lovely night

God morgon alla!

Jag sitter i skrapan och trycker i mig en cola zero, ska snart trycka i mig massa kaffe. Jag är sjukt trött idag, blev en sen kväll igår. Var riktigt nära att somna på bussen imorse. Men nu känns det som att jag börjar vakna till i alla fall.

Kvällen igår var jätte trevlig. Invigde min nya klänning från Zara som jag måste slänga upp en bild på sen, den är riktigt snygg. Visade sig att min moster hade tänkt att köpa den också! När vi kom bjöds det på ett glas champange och så blev det lite mingel. Tog igen massa tid med kusinerna och Anna. Sen blev det mat och gud så gott det var. Vi blev bjudna på potatiskaka, lammfilé, färska trattkantareller, sparris, rödbetor med chevreost och pinjenötter på samt en mycket god sås. Jag åt så att jag skulle spricka! Under hela middagen så busade Hanna och jag (min kusin som är lika gammal som Alicia) och hon envisades med att hon skulle bli tjockast efter maten. Efter maten blev det ost och kex sen även massa glass och choklad. Jag förstår inte hur jag orkade få i mig allt! Blev dock bara en sked glass.

Ni skulle ha sett deras hus btw, riktigt snyggt. Julia och jag tog en liten rundtur och jag var nära på att tuppa av så fint det var! Ett fyrvåningshus mitt i bromma helt nyinrettt. Har jag sagt att dom har sjukt bra smak?

Det var riktigt tråkigt att åka hem igår. För mig är familj och släkt jätte viktigt så det kändes tungt att åka. Jag vet att det kommer dröja innan vi ses nästa gång, var faktiskt nära på att fälla en tår. Tycker verkligen om min släkt och jag önskar att saker och ting var annorlunda och att vi sågs oftare. Men jag får i alla fall träffa Felicia idag! Hon kommer förbi ikväll en lite sväng.

Imorgon ska jag hem igen, kommer sakna allt här men håller på att dö av saknad efter pojken så det ska bli underbart att få komma hem och se honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0