New meeting

Mitt och Mickes möte tog rätt lång tid men vi kom fram till väldigt mycket. Ni anar inte hur mycket jag har lärt mig när jag har varit här! Mötet tog nästan en timme idag och vi drog ut över lunchen till och med. Men jag hann ner och dricka en Chai latte i alla fall, orkade inte äta någon mat.

Nu sitter jag här och skriver så mycket jag kan. Vill hinna klart så mycket som möjligt eftersom imorgon är min sista dag här. Vi ska ha en ny genomgång imorgon och utveckla det lite mer, sen kommer jag nog maila om jag stöter på vidare problem.

Hur har eran dag varit föresten? Min har varit som en bergochdalbana men det verkar som att den kommer att sluta bra. Känns otroligt skönt!

Vi hörs nog inte mer idag (min dator fungerar fortfarande inte + att jag ska på middag) så ni får ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0