En lugn kväll

Nej det blir verkligen inget drag här ikväll. Just nu har jag två 2or, en som äter och en som är påväg att gå. Tror inte det blir så mycket mer. Klockan är åtta så det lär knappast komma så mycket mer. Nu inväntar jag en lugn kväll med en irish coffee och lite baylies. Saknar älskling något enormt så får bli en tidig kväll så jag får träffa honom.

Hur är eran Halloween förresten? Jag var lite bitter ibörjan över att behöva spendera Halloween med att jobba men det är rätt okej. Jag älskar att hänga med min pappa så det är faktiskt mysigt att vara här. Det är inte allt för ofta som det är bara vi som umgås så man får ta vara på tillfällena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0