Survey

Inte gjort en sån här på länge så tänkte att det kunde vara kul att göra det.

Du heter:
Denise Larsson
Smeknamn: Har inget (älsk kallar mig fisen)
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hum, har ingen direkt låt
Vad tror folk om dig? Att jag är en bitch? Haha, nej jag vet faktiskt inte. Vad tror ni?
Stämmer det? Ingen aning!
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår tror jag
Vad säger du för att imponera på någon? Jag vet inte, berömmer dom kanske?
Hur imponerar man på dig? Man är som min pojkvän! Nej men jag imponeras av drivna människor
Brukar du skratta för dig själv? Oja, väldigt ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ingen aning, orkar inte kolla
Var bor du? Kalmar
Trivs du där: Japp, fast hade velat flytta med min pojkvän någon stans!
Äger du några Converse: Gör jag nog, fast jag använder dom aldrig. Köpte dom i åttan någon gång och använde dom max två gånger.
Brukar du bli för full: Har väl hänt
Är du allergisk i mot något: Har glutenallergi, riktigt drygt
Hur svarar du i mobilen: "denise"
Antal timmar sömn inatt: 7 typ
Sov du ensam: Nej, sov med älsk!
Brukar du komma i tid: Japp
När mår du bra: När jag är med älskling
När blev du fotad senast: Gymnasiemässan tror jag
Hur känner du dig nu: Mätt, slö och glad
Vanligaste färg på dina kläder: jeans och vitt typ?
Vad tycker du om fötter: Har fobi för fötter
Vad saknar du: Släkten
Hade du en bra kväll igår: Yes!
Favoritdryck på morgonen: Kaffe
Rakar du benen: Ja, fast har varit lat med det på senaste tiden
När brukar du oftast gå och lägga dig: Tidigt, är typ pensionär. Lägger mig gärna vid nio eller tio
Är du blyg? Det händer, men oftast inte
Sysslar du med någon idrott: Tränar på Nordic Club
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tror att man kan tyck om någon direkt med det krävs lite mer för att man ska bli kär
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: enligt älskling skulle jag slåss, punda och runka
Är du nöjd med ditt liv: Japp!
Är du bortskämd: Nja, inte direkt. Kanske med vissa saker.
Vad gör du i morgon: Myser med älskling!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oftast för mycket
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag!
Vad använder du för shampoo? Det mamma köper
Vad är det finaste du fått? Ett kors när jag bodde i usa och en ros av älskling som jag fick när vi hade varit tillsammans i en månad!
Hur gammal är du: 19
Tycker du om någon just nu: Älskar min pojkvän!
Om fem månader: Fyller jag 20!
Du samlar på: Inget
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Älskling eller Louise
Gillar du golf: Förjäkligt tråkigt
Har du strumpor på dig nu: neej!
Är det okej att gråta: Men givetvis!
När grät du senast: Minns inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa lägenhet med älskling!
Bär du glasögon eller linser: Nej!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Neej det gör jag inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt nio eller tio
Vill du gifta dig: Absolut!
Vill du ha barn: Vet inte
Är du bra på att laga mat: Vill jag inte påstå
Hur vig är du: Lagomt, fast lite till skulle inte skada
Är du musikalisk? HAHAHAH, verkligen inte!
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: ÄLSKAR!
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja det gör dom!
Har du tandläkarskräck: Som sjutton
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0