Det går frammåt!

Då var mötet avklarat och det gick bra. Vi pratade massor, bollade mina idéer och Micke hjälpte mig med en mall till min projektplan. Jag är skyldig Micke ett stort tack för allt han hjälper mig med. Jag lär mig så sjukt mycket och känner mer och mer att jag verkligen vill bli projektledare när jag blir "stor". Nu har jag fått ett häfte om projektledning som jag har börjat läsa och det är riktigt intressant. Ska sluka det på bussen!

Nu är det lunch så jag ska kila ner till Espresso House och äta en sallad och ta en Chai latte, den andra för idag. Köpte med mig en när jag var vid t-banan också. Tror jag även ska kila bort till ett fik här i närheten och beställa en tårta.

Ha en trevlig lunch alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0