Deppdag

Usch, det här har verkligen inte varit en bra dag. Har varit nedstämd större delen av dagen. Kanske är vädret som gör det? Har deppat över att jag inte har en massa pengar som jag önskar att jag hade, att jag inte har snygga kläder och massa andra löjliga ytliga saker. Suttit och längtat efter att få flytta till USA, hittade en perfekt utbildning som jag skulle döda för att få gå. Men så lär nog fallet aldrig bli.

Har tjurat över hur mycket negativ respons jag har fått från folk gällande att ha en personlig tränare. Dom enda som har varit positiva är mamma och pappa. Sure, jag vet att 6000 kr är mycket pengar men vet ni, för mig är det värt det. Jag har varit så missnöjd och olycklig över min kropp över en sån lång tid. Jag har tränat som en dåre, svultit mig själv försökt slå bort mitt fett och gud vet allt. Så jag ser det här som en chans att kanske för en gångs skull bli nöjd. Lära mig hur jag ska träna och äta och inte förstöra min kropp som jag gör nu. Om han nu kan ge mig det, så är 6000 kr verkligen inte mycket. För så himla många problem skulle försvinna från mitt liv.

Nog om allt sånt nu. Älskling åkte precis ner på stan för att hyra film och köpa godis. Han ville egentligen gå ut men jag känner inte alls för det. Så det blir en mysig kväll hemma i stället. Han är så söt som åker trots att regnet öser ner. Jag har världens bästa pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0