Datorn blir aldrig klar..

Suck, min dator är ännu inte klar och lär aldrig bli det. Jag får helt enkelt inse att dom filerna är förlorade. Morfar råkade stänga locket på min dator igår kväll och då bröts allt och jag orkar inte börja om. Gjorde en snabbsökning igår och hittade några av filerna men då visade det sig att man måste köpa programmet för att kunna återställa filerna. Så jag får väl se mig som besegrad.

Var som sagt i stan igår, köpte ett fint paket till Sara från The bodyshop och så en tröja till Alicia från HM. Den var riktigt söt faktiskt. Sen blev det även en halsduk och klänning till mig från Zara. Man måste ju faktiskt passa på när man är här i Stockholm. Men nu har jag verkligen köpstopp (i alla fall ett litet tag..). Pappa var inte så förtjust i mitt spenderande.

Ikväll ska jag på middag hemma hos min moster. Ska bli jätte trevligt, länge sen jag såg henne och mina kusiner. Får jäkta hem idag så jag hinner fixa mig innan vi ska dit. Frågan är bara vad jag ska ha på mig? Hm, hittar väl något.

Nej, nu måste jag hämta mer kaffe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pröva pci file recovery på någon tysk sida. gratis hela vägen. jag har använt det för att återställa en hårddisk, och det funkade bra :)

2009-10-08 @ 16:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0