Dags för konfirmanderna!

Aaaah, blir galen på att jag aldrig har tid eller nät så jag kan uppdatera. Vill inte vara så här dålig på att uppdatera. Hur som helst, nu har jag fixat så jag har nät på praktiken i alla fall och det är jätte skönt. Får hoppas på att det inte kommer någon som ska ha datorn som jag snodde nätverkskablen ifrån.

I måndags var jag på Alarmstreets fest. Hela dagen var jätte stressig. Agerade fotograf och fotade alla modellerna under hela dagen. Fick springa fram och tillbaka mellan olika ställen och uppdrag. Lyckades få i mig gluten vid lunchen så mådde dåligt större delen av dagen tack vare det. Ibland är jag klantig! Överlag var dagen dock lyckad och jag hade trevligt. Fast lämnade festen tidigt med älskling och Pikels och drog till Corner. Ni får se lite bilder så fort dom har blivit publicerade i tidningen som dom ska till.

Nu sitter jag på praktiken och redigerar bildern. Ska snart packa ihop och dra till skolan. Jag och Johanna har hand om konfirmanderna idag. Vi ska göra julkort och grejer, känns lite tidigt men dom måste ju hinna på tryck. När jag är klar på skolan ska jag rusa ner på stan och träna. Inte gjort det på länge så jag känner mig stor som ett hus! Blir ett härligt bodyattack pass idag med Jenni. Åh längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0