Dags för en vinterjacka!

Min dator är fortfarande inte fixad, väldigt drygt. Den har stått och sökt med ett program i över 37 timmar. Får hoppas att det är klart när jag kommer hem ikväll. Kommer hem sent så den borde vara klar då. Ska på en föreläsning ikväll som är klar vid klockan nio så är väl hemma vid tio någon gång.

Hur som helst. Igår kväll stack jag och Felicia in till Centrum och köpte kinamat som vi mumsade på samtidigt som vi såg på Svenska Hollywoodfruar. Det var första gången jag såg det faktiskt och man blev minst sagt irriterad när man såg det. Vilka jäkla brudar alltså. Fast jag skulle å andra sidan inte tacka nej till deras liv heller.

Just nu sitter jag och smuttar på mitt kaffe och skriver på en uppgift. Försöker tina upp mig själv lite, var sjukt kallt imorse. Bussen som jag brukar ta kom inte så fick vänta rätt länge. Måste köpa en vinterjacka!


Tror det blir en sån här i år. Vet att dom har funnit länge men det är en klassisk jacka som funkar i alla lägen. Vad ska ni ha för jacka i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0