Dags att sova!

Gäääsp! Jag är supertrött, har bäddat ner mig i sängen och ska slå på ett gossip girl avsnitt som jag kan somna till! Fast hinner nog somna innan jag har fått på det.

Konfirmanderna gick i alla fall bra, dock hann inte alla klart, precis som jag trodde. Men det gick över förväntan! Dom var jätte duktiga och årets julkort blev betydligt bättre än förra årets (förlåt!). Riktigt roligt var det att göra korten även om Hampus ett tag var nära på att tjata ihjäl mig och Johanna med alla sina tusen frågor. Han är kanske lite lik mig?

Jaja, tränade sen också och det gick toppen. Var skönt att äntligen få köra slut på sig själv. Länge sen nu. Ser redan fram emot nästa pass. När det nu blir?

Oh well, sova nu. Älskling kommer imorgon!
God natt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0