7 oktober

Föreläsningen igår var jätte bra! Nu jäklar ska ni få se på superpresentationer. Haha, nejdå men jag tror absolut att jag kommer att göra bättre presentationer nu. Lärde mig väldigt mycket. Ska sätta mig och skriva lite mer på min PR uppgift nu och sen prata lite med Micke om hur jag kan presentera den.

Idag ska jag åka in till stan med Felicia och kolla kläder. Ska köpa en present till min moster också, kanske borde passa på att köpa till pappa också? Har ju inte gjort det än. Vet bara inte vad jag ska köpa? Några tips? Till min moster blir det nog något fint från The bodyshop. Ska se och Felicia vill äta lite sushi idag, var ett tag sen nu.

Juste, nu är det bara 3 dagar kvar tills jag får se min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0