1 oktober

Kundmötet var jätte intressant. Vi mötte ett annat företag som dom jobbar med och hade en avstämning. Jag som själv vill bli projektledare tycker att det är riktigt roligt att vara med och se hur det går till och hur man jobbar. Jag längtar som tusan tills jag kanske får chansen att vara projektledare.

Efter mötet pratade jag med Johan igen och spånade lite på affischen. En idé börjar faktiskt komma fram och det ska bli superkul att se slutresultatet när det kommer ut sen. Kan jag vara med och säga att jag faktiskt har hjälpt till! Även om jag kanske inte har gjort så mycket mer än idé spånande och bollning av idéer.. Haha!

Nu har jag även kommit igång med min PR uppgift för ekologisk olivolja. Micke hjälpte mig att komma igång och visade lite hur jag skulle tänka och göra. Ska jobba med allt ikväll. Imorgon ska vi ha ett möte och stämma av och se hur långt jag har kommit.

Känns nästan lite sorgligt att jag bara har 1 vecka kvar här. Tycker verkligen om att vara här och jag lär mig massor. Blir så taggad på att få komma in på en byrå en vacker dag och jobba där. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0