Snart jul!

Hej alla! Sitter på praktiken nu, har precis varit med på ett mindre roligt möte. Ska ta och göra klart min uppgift men börjar få lite panik för jag kan inte hitta bilderna som jag tog på kameran. Hade inte tid att lägga in dom förra veckan så jag tänkte göra det idag men det varkar som att någon har raderat dom? Hoppas verkligen inte det. Då får jag panik!

För övrigt längtar jag tills nästa helg för då är det första advent. Ska ta med älsk på julskyltningen då. Sitter och peppar med Peter Jöbacks julmusik just nu. Så himla mysigt, tror faktiskt att jag ska kila ner och köpa en chai latte, då blir det ännu mysigare. Synd att inte älsk är här bara, saknar honom riktigt mycket. Men han ligger väl och sover sött i sin säng än så länge.

Vi hörs om ett tag, ska ner på stan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0